vrijdag 18 februari 2011

When in Rome

Gisteravond heb ik When in Rome gekeken.


Verenigde Staten
Romantiek / Komedie
91 minuten

geregisseerd door Mark Steven Johnson
met Kristen Bell, Josh Duhamel en Danny DeVito

Beth Harper (Kristen Bell) is een jonge, ambitieuze New Yorker. Het enige probleem is haar complete ongeluk in de liefde. Maar wanneer Beth voor de bruiloft van haar zus naar Rome reist, steelt ze munten uit 'de fontein der liefde'. Dit heeft als gevolg dat ze vanaf dat moment continue achtervolgd wordt door verschillende mannen die haar geliefde willen zijn.



Ik vond het een vermakelijke film om te kijken. Ik hou sowieso erg veel van meiden films en daar valt deze film perfect onder. Goed acteer werk, leuke grappen zaten erin en natuurlijk een leuke mannelijke tegenspeler :p Ik vond het wel jammer dat de mannen die haar liefde wilden, er wel heel erg apart uitzagen, terwijl de mannelijke hoofdrol speler gewoon echt leuk was. Ik had het leuker gevonden als het verschil niet zo erg was geweest. En dat er wat meer interactie tussen de mannen was geweest als concurrentie. 


Als je nog een leuke meiden film zoekt voor een avondje op de bank met je vriendinnen dan is dit zeker een aanrader om te gaan kijken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten