zaterdag 5 februari 2011

Dark Ride

Verenigde Staten
Horror / Thriller
90 minuten

geregisseerd door Craig Singer
met Jamie-Lynn DiScala, Patrick Renna en David Rogers

Een groepje studenten stopt na een road trip bij een verlaten amusementspark. Wat ze achteraf beter niet hadden kunnen doen. Al gauw bevinden ze zich in een levensgevaarlijke situatie wanneer ze achtervolgd worden door een mysterieuze psychopaat.


Vandaag heb ik Dark Ride gekeken. Ik weet niet zo goed wat ik van de film moet vinden... Op zich was het verhaal wel grappig, maar ik vond het bagger slecht geacteerd. Ook het camera werk liet zich soms te wensen over. Ik snapte ook bepaalde stukken niet uit de film (zit zo'n meid te gillen en draait de kamer op der heen... Ja heel interessant (not)). Het einde sloeg ook echt helemaal nergens op :') Dat hadden ze veel beter kunnen uitwerken naar mijn mening. 


Al met al geen sterke horror, je ziet ook weinig van de moorden, wat de film juist interessant moet maken. Geen aanrader dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten