vrijdag 4 februari 2011

Desperate housewives



Om gelijk maar van start te gaan! Sinds 2 weken volg ik de serie Desperate housewives, wie kent deze serie nu niet ;-). Ik kon heel goedkoop aan de eerste 2 seizoenen komen (8 euro per stuk bij de Aldi vandaan). Een vriend van mij had aangegeven dat dit echt een serie voor mij was. Dus vandaar dat ik ze gekocht heb. Na de eerste aflevering was ik al verslaafd!
Op marktplaats heb ik seizoen 3 en 4 gelijk gekocht en zo heb ik iedere avond een paar afleveringen van housewives gekeken. 
Wat ik zo leuk vind aan de serie, is dat hij niet geheel overdreven is. Wat er in de serie gebeurd, kan ook in het echte leven gebeuren. Dit vind ik het leukste aan de serie. Doordat ik zelf vind dat de actrices en acteurs de rol goed spelen, kan ik mij goed inleven in ze. Dit maakt de serie voor mij alleen maar leuker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten