vrijdag 18 februari 2011

The Last song



Verenigde Staten
Drama / Romantiek
107 minuten

geregisseerd door Julie Anne Robinson
met Miley Cyrus, Greg Kinnear en Liam Hemsworth

Het leven van de 17-jarige Veronica 'Ronnie' Miller wordt ondersteboven gekeerd als haar ouders gaan scheiden. Haar vader verhuisde van New York naar Tybee Island. Veronica is woedend, maar haar moeder vindt het na drie jaar welletjes geweest en vindt dat ze de zomer maar met haar vader moet doorbrengen. Ze hebben bijna niets gemeen, behalve hun liefde voor muziek.
www.moviemeter.nl


Ik hou gewoon van dit soort films kan er niets aan doen. Het is een film waarbij je het ene moment helemaal weg droomt en het volgende moment wordt je weer bij de realiteit gehaald. Ik had niet verwacht dat ik mezelf niet Miley zou irriteren. Normaal ben ik niet bepaald een fan van haar, maar ze heeft me verbaast. Ik vind dat er echt hele mooie stukjes in de film zitten, zoals dat je de schildpadjes naar boven zag komen uit het zand. 


ik kon goed zien dat de author de zelfde was als van de notebook en dear john was. Dit zijn ook 2 van me favoriete films :) Dus als je die 2 films leuk vond of 1 van de twee dan zou ik beslist ook the Last song gaan kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten