vrijdag 4 februari 2011

The crow: city of angels

Verenigde Staten
Actie / Thriller
84 minuten

geregisseerd door Tim Pope
met Vincent Perez, Mia Kirshner en Richard Brooks

Tijdens het feest der doden in Los Angeles zijn hij en zijn zoon getuige van een executie, en ze moeten dit met de dood bekopen. Een kraai brengt hem echter terug naar zijn vriendin Sarah, die hem vertelt dat hij moet uitzoeken wie er achter hun dood zat. Het spoor leidt naar een drugdealer en zijn excentrieke topman.


Bron: moviemeter.nl






Ik heb deel 2 van the Crow gezien. Ik vond het een matige film. Ik vond het echt afschuwelijk wat ze met de make-up van de hoofdrol speler hadden gedaan... Ik vond dit persoonlijk in deel 1 veel beter. Hij kwam naar mijn mening ook zeer traag op gang, pas naar een half uur begon ik hem een beetje boeiend te vinden. Ik vond de overige acteurs ook iets te crazy doen door alle drugs (denk ik) die ze namen... Dit werd echt super irritant om naar te kijken, dat ik gewoon hoopte dat ze snel vermoord waren. 


Het script vond ik verder wel goed in elkaar zitten, alleen ja de uitwerking vind ik niet zo.


Al met al vind ik het dus erg jammer, dat deel 2 in mijn ogen gewoon veel slechter is dan deel 1. Vooral omdat dit niet nodig is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten