zondag 6 februari 2011

Casper meets Wendy

Verenigde Staten
Familie / Avontuur
95 minuten

geregisseerd door Sean McNamara en Bruce McCarthy
met Hilary Duff, Cathy Moriarty en Shelley Duvall

Wendy is een meisje dat door haar heksentantes wordt opgevoed. Ze heeft een saai leventje en een saaie vakantie voor de boeg. Op vakantie mag ze weinig van haar tantes, ze mag niet uit, ze mag niet uit huis. Totdat ze bij toeval Casper, het vriendelijke spookje ontmoet, die net zo eenzaam is als zij en ook achtergesteld wordt door zijn ooms. Samen bedenken ze een plan om Casper's ooms en Wendy's tantes te koppelen. Maar spoken en heksen zijn bang voor elkaar.
Bron: moviemeter.nl


Ik was erg benieuwd hoe Hilary Duff acteerde toen ze nog jong was. Ik vond haar echt schattig in deze film. Ze heeft ook echt een super leuke kinderstem.  Ik vond Hilary ook goed acteren, nu vind ik haar sowieso goed kunnen acteren. Maar ik vind het knap dat ze op jonge leeftijd ook al echt talent had. Mijn Ook al was het echt een kinderfilm, toch vond ik hem wel leuk! complimenten voor de makers van de film, ik vond het 3D goed verwerkt in de film! Normaal ziet het er naar mijn mening echt nep uit wat ook storend is. Dit vind ik in deze film niet het geval :) Voor kinderen is dit een leuke film om naar te kijken, wie vindt casper het vriendelijke spookje nu niet leuk om naar te kijken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten