zaterdag 5 februari 2011

Underdog

Verenigde Staten
Avontuur / Komedie
84 minuten

geregisseerd door Frederik Du Chau
met Peter Dinklage, de stemmen van Jason Lee en Amy Adams

Een ongeval in een medisch laboratorium geeft aan een Beagle-jachthond genaamd Shoeshine een paar bijzondere superkrachten: hij wordt hoogbegaafd en kan spreken. Het is een geheim dat de hond uiteindelijk moet delen met een 12-jarige jongen genaamd Jack (Alex Neuberger) die zijn eigenaar en vriend wordt. Shoeshines bijzondere eigenschappen komen goed van pas als hij zijn liefje 'Sweet' Polly Purebred en de burgers van Capitol City moet beschermen tegen de kwaadaardige Simon Bar Sinister (Peter Dinklage).
Bron: moviemeter.nl


Ik heb net underdog gekeken op tv omdat ik zin had in een kinderlijke film :P, Deze film was daar zeer geslaagd voor! Ik heb soms echt mega moeten lachen om stukjes in de film :'). Ik vond het ook erg leuk om Taylor momsen (bekend als Jenny uit Gossip Girl) in een andere rol te zien. Om eerlijk te zijn vind ik haar in deze film veel leuker dan in Gossip Girl! Ik hoop dat ze vaker dit soort rollen gaat spelen (maar dat betwijfel ik, gezien de stijl dat ze nu heeft). Erg jammer want anders had ik vaker films van haar willen zien :)


Tuurlijk is dit een film waarin je heel goed zit dat het allemaal nep is. Maar dit weerhield mij niet ervan om van de film te genieten. Ik heb echt genoten van deze film en vind hem zelfs voor herhaling vatbaar!

1 opmerking:

  1. Ik heb de film vorige week ook gekeken kijk wel vaker jeugdfilms als ik daar zin in heb. en ik had onspanning nodig van een toets die ik aan het leren was het was een erg leuke film

    BeantwoordenVerwijderen