zondag 13 februari 2011

Secret Life of Bees

Verenigde Staten
Avontuur / Drama
110 minuten

geregisseerd door Gina Prince-Bythewood
met Dakota Fanning, Queen Latifah en Jennifer Hudson

In het South-Carolina van 1964, lopen Lily Owens en dienstmeid en haar enige vriendin Rosaleen Daise weg van huis om te ontsnappen aan de ruwe opvoeding en de moeilijke relatie met haar vader. Lily vlucht ook omdat zij op zoek wil gaan naar de geheimen en mysteries van haar overleden moeder. Onderweg ontmoeten zij drie zusters die imkers zijn en die het koppel met een warm hart ontvangen in hun huis. Daar zullen zij het geheim van de moeder van Lily waarschijnlijk kunnen onthullen.


Ik ben deze film gaan kijken omdat ik benieuwd was naar de combinatie Dakota en Queen. Ik vond het een geslaagde combinatie. Ik vond het een leuke film om naar te kijken. Er zat wel veel drama in, waar naar mijn mening wel erg luchtig over gedaan werd. Als er meer emoties in hadden gezeten, dan had ik mij nog meer kunnen laten meeslepen in het verhaal. Maar alsnog vond ik het een aangrijpend verhaal. Zeker een aanrader om een keer gezien te hebben :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten